måndag 19 mars 2012

there is a first for everything

denna helgen har jag avverkat den första husfesten. jag har nu blivit officiellt introducerad som en rumskompis och jag har fått träffa mycket utav de "vanliga" kompisarna som kommer på festerna. alla namn jag har hört har nu fått ett ansikte och en personlighet.

festen var galen på mer än ett sätt och än en gång springer jag runt och försöker vara på mer än ett ställe åt gången och därför missade många händelser under kvällen. än en gång lyckas Sandra bli letad efter flera gånger under kvällen. efter en kväll med mycket alkohol, städning, följa folk hem och öppenhjärtliga samtal kom vi alla i säng vid 6-tiden och jag känner nu på måndagmorgonen att jag har sovit alldeles för lite under helgen. är inte helgen till för att vila upp sig efter veckan och inte tvärtom?

grupp foto (Fabrece, Matt, Jag, Natasha,Tom)

killarna i huset (Phil, Matt,Matt,Kev,Tom)

(Fabrece,Natalie,Natasha,Fabienne)

är inte detta umi marketing? (Nimesh,Natasha,Jag)

1 kommentar:

Unknown sa...

SANDRA, you look amazing!