fredag 16 mars 2012

the good old days

efter att en tjejkompis laptop blev stulen i veckan har jag bara tänkt på när min laptop blev stulen förra året, och på min gamla hårddisk med alla bilder från gymnasiet, högstadiet och studenten. jag gick därför in för att leta upp massa gamla bilder på Facebook, men på den tiden var det ju inte många som hade facebook. tänker då på min kära blogg och börjar hitta lite bilder......men helt plötsligt slår det mig att jag hade en annan blogg när jag var yngre och HA! jag hittade den. den finns fortfarande online. hittade massa gamla bilder, och alla dessa blogginlägg med tankar från en förvirrad tonåring. åh det är så kul att läsa igenom: soaddictedtoall.blogspot.com 
vill även låta er få några härliga skratt, så detta bjuder jag på! haha









Inga kommentarer: