måndag 12 mars 2012

I keep on smiling

senaste veckan har varit fullspäckad. kontoret har varit tomt p.g.a en mässa i Berlin och vi var några som helt enkelt var tvungna att hålla ställningarna på kontoret. att sitta vid en datorskärm och skriva rapporter för skolan känns så fel. mitt gamla liv känns så långt borta. jag har gömt det långt bak i mitt inre och låtit det damma igen. 

i lördags slängde jag på mig mina pyjamasbyxor, träningsskor och satte igång iPhonen på högsta volym och bara gick. det var strålande solsken och värmen var ett faktum. promenaden blev längre än vad jag tänkt mig, eftersom jag som vanligt går vilse, så en planerad halvtimmes promenad blev 1 1/2 timme haha. jag fick iallafall min motion för dagen. söndagen avnjöts tillsammans med en nyfunnen vän på en uteservering med mexikansk mat och en massa vin. det var underbart att bara sitta där i solskenet och skvallra. avslöja alldeles för många hemligheter och många pinsamma skratt.

ikväll bär det av till Birmingham på uppdrag för mitt gamla jobb. det ska bli så kul att få stå på andra sidan rummet och komma ihåg hur nervös jag var när jag satt där och väntade på min audition. men det är imorgon!
för ikväll blir det middag, vin och övernattning på fint hotel med en utav min favorit holländare.


Inga kommentarer: