torsdag 25 november 2010

15.52

tiden flyger. kan knappt förstå att jag snart klarat av en hel termin redan. om mindre än 4 veckor är jag på hemmaplan om en månad är det julafton om en månad är det min födelsedag, jag blir 22. vart tog detta året vägen?

veckorna är fyllda ända fram till avresa. måste börja packa ihop vårt liv i pappers kartonger för att förhoppningsvis påbörja ett bättre liv i vår nya lägenhet. har redan min andra tenta omgång. känns som om jag inte gör något annat än att plugga och ha tentor. det är definitivt en utmaning att plugga ikapp ett helt år under 4 månader.

ikväll ska jag försöka njuta av lite ensamtid med en jordgubb-banana smoothie och imorgon blir det en girls-nigth out. can't wait!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är GRYM! Det ÄR kämpigt att plugga. Förra terminen när jag läste på HKR hade vi tenta var 4e vecka. Lärde oss en helt ny grej/nytt ämne på 3 veckor... INTENSIVT.
Miss u. LÄNGTAR tills vi seeees!
Vilket datum är du back in Swe?

lyckeli sa...

Jag är grym!? Börjar verkligen förstå hur grym du har varit, fattar inte hur du har klarat det, kämpe..? Kommer hem den 22e :) den 23e blir det julklappsinhandling, så om du bjuder mig/oss på pepparkaka som kommer jag direkt...eller...jag kommer nog ändå bara för att få se er (L)