torsdag 5 april 2012

It's almost over

det sprider sig en lycka i hela kroppen när jag ser mitt svenska påskägg med choklad täckta skumkaniner, tuppar och kycklingar. på skrivbordet har jag ett multi-pack med små gula kycklingar som tittar på mig varje morgon. den klargula färgen och deras fluffiga yttre till tonerna av "If I die young" gör att varje morgon blir lite lättare. det är påsk, PÅSK!

inte nog med att hela mitt rum är fyllt med påsk sakor, godis och choklad, utan från och med söndag får jag även äta allt detta. fastan är över på söndag och jag ska verkligen njuta utav min första bit choklad. min gamle goa vän är tillbaka och jag längtar...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det skall väl smaka och att du tänker lite på oss i gamla Sverige
Ha en bra påsk gumman
Kram Mamma-pappa