måndag 20 februari 2012

nya tider kräver nya färger

jag har varit totalt urusel på min blogg. jag planerar att updatera den till helgen med ny layout och nya friska tag. det är ett nytt år, ny stad och nya tider, och då känns det som om även bloggen behöver sig ett lyft. det har varit två tuffa veckor, men efter en helg med mina fina föräldrar känner jag att jag är på rätt spår och nu är det dags att verkligen börja njuta utav mitt tillfälliga liv i London. jag ska dyka ner i min bubbla och kommer inte spräcka den förrens 27 Augusti, så tills den är det bara att hålla i hatten och ha roligt. det seriösa kan vi ta tag i till hösten.

tänk vad lite sol kan göra för själen. jag går med mjuka steg på gatorna med hörlurarna i öronen med hög musik och med ett stort leende på läpparna. solen ler mot mig och jag ler tillbaka.
detta året är mitt och endast jag kan bestämma vad som kommer hända. kan man sätta ett datum på lycka?
jag tänker iallafall försöka.....jag kommer bli lycklig från och med ikväll, och då kommer inte detta leendet, eller mina skratt kunna suddas ut. vad som kommer hända hädanefter kan bara bli bra.
nu ska jag bara avspegla detta på min blogg? färgglatt tycker jag det låter som...

Inga kommentarer: