torsdag 12 april 2012

when two worlds collide

Usch! allting börjar jobba sig så nära inpå mig. jag har ju varit så duktig på att skjuta allting framför mig och ignorera mitt studentliv....är jag verkligen student fortfarande? jag trivs så bra med att jobba och ha ett vardagligt liv. att jobba 9-18 och sen äta, gå till gymmet och krypa ner i sängen, och sedan gå till puben nån kväll i veckan, och utgång eller annat mys på helgerna. det har varit jobbigt nog att göra alla rapport uppdateringar till min mentor, eftersom det lätt blir glömt i mitt jobbliv och att jag är allmänt trött på studentlivet. eller nej, jag är inte trött på studentlivet.....bara trött på att vara där jag är.

blev extra stolt över mig själv att jag satte ihop ett pluggschema för mig själv (nu ska jag bara följa det!). stressen blev knappast mindre när jag den senaste veckan fått mail från min mentor för mitt sista år. om bara några veckor ska jag göra ett profil-test av mig själv och jag är mer än nervös över detta. hur blir man godkänd på ett profil-test?

hennes sista mening i mailet var: "Only if I have comments on the results, I will contact you. Meanwhile. be excellent in what ever you undertake!" HJÄLP!

bjuder på en bild från min påskresa till Sverige.
strumpor och marsipan, vad mer kan man önska sig?

Inga kommentarer: