onsdag 4 april 2012

check, check!

hade mitt första kundmöte igår, och det var ju inte med det minsta företaget utan ett utav de största budgethotell kedjorna i Europa. jag vet jag borde ha varit nervös. jag sa stup i kvarten att jag var nervös men känslan fanns inte där. jag hade inte svårt att äta. jag skrattade inte hysteriskt. jag hade inte gåshud. jag var inte stum utav rädslan och nervositeten. vi satt och väntade i receptionen och jag kände det mer som att jag skulle träffa en vän. en vän som jag ville hjälpa med den kunskap jag har lärt mig och ge dem de tips jag har fått under tiden jag har varit här. jag hade nog varit mer nervös om det var en kostym nisse med en elak arrogant attityd. 

det var en kvinna med svarta byxor och skjorta, som var trött efter att ha varit vaken under natten pga inbrott i ett utav hotelrummen. en kvinna som inte har tid att sköta sina plikter på internet och som bara ville ha hjälp, som tittade på oss med stora trötta ögon och bad oss att hjälpa henne i cyber världen eftersom hon hade nollkoll på hur utvecklingen är online.
första kundmötet, check!

Inga kommentarer: