fredag 13 april 2012

i don't understand

jag förstår mig inte på människor som njuter utav att trycka ner andra. människor som helt enkelt är stolta över att dom är ärliga, vilket betyder att om de har något elakt att säga så kommer man göra det, varför säger man det? är det något att vara stolt över? 
de säger det för den andra personens "bästa".....men vems bästa är det egentligen för? det är stor skillnad mellan att vara ärlig och att vara elak, och om elak innebär att vara ärlig så ljuger jag ofta. visst alla har tråkiga dagar men man kan iallafall försöka inte ta ut det över andra, eller säga förlåt. jag vet, jag suger själv på att säga förlåt men jag försöker bättra mig.

varför kan inte alla hjälpa varandra utan att vara elaka?

hålla någon i handen och hjälpa dem på vägen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman ,gullig bild. Och många kloka ord,men det man undrar nu är vad har hänt vem har nu varit elak???
Kram mamma

Unknown sa...

Fina Sandra - så sant. Vad står på? I Love You!