måndag 17 oktober 2011

springa i motvind


ingenting går som jag vill just nu och jag orkar inte hoppas mer.
allt känns utom min kontroll och jag vill bete mig som ett småbarn och lägga mig på golvet och skrika, sparka och tycka livet är orättvist. varför funkar inte sådant nu?
varför kan inte mamma eller pappa plocka upp mig skrikandes, torka mina tårar och förklara varför man inte alltid kan få vad man vill och sedan erbjuda något som var bättre än det man ville ha från början.
nu måste man plocka upp sig själv. tro på sig själv.

detta känns omöjligt just nu.
allt känns omöjligt just nu.
jag vill ingenting just nu.
jag vill vara ett barn igen, så man inte behöver mötas utav verkligen.


1 kommentar:

Anonym sa...

LILLA BARN ,DÅ FÅR DU KOMMA HEM,SÅ VI KAN TORKA DI´NA TÅRAR,VAD HAR NU HÄNT??????????KRAM