söndag 9 oktober 2011

fina vänner och en massa mat

alla tankar om student och plugg har varit som bortblåsta denna helga.
Lyx har blivit mitt nya ord.
jag har njutit till fullo med alla de människor jag tycker som mest.
när vardagen börjar bli tråkigt och regnet bara öser ner utanför fönstret och all inre stress om att jag fortfarande inte har en praktik plats gör sig påmind. då rymmer jag.


härligaste Niki, Jag och finaste Nadya på nyöppnade sushi restaurangen Sumo

till detta blev det varm sake (kanske någon kopp för mycket)
haha vilken härlig kväll det blev 

vår första beställda runda bestod utav mini-vårrullar, kyckling curry och grillade räkspett... 

...och sushi såklart 


fredagen blev det lyxiga middag hos Stefans lilla familj (vill också ha en stjärnkock till man!)
då bjöds det på hemmagjord pesto med proscuitto och tryffelost. sedan grillad anka med portvinsås
och sedan en dessert bara till mig, kall cheesecake med IKEA-lingonsylt. verkligen ett tips!

underbara kväll med mycket fina viner och som avslutning ett glas whiskey.
känner mig verkligen som en fin-lirare just nu, haha.

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter fantastiskt!
Men jag hoppas du saknade mig liiiiite i alla fall! ;)