onsdag 7 september 2011

stormen har lagt sig

stormen av ångest har äntligen börjat lägga sig lite. tänk vad snabbt man växer tillbaks till sin vardag. efter bara 2 dagar känns det som om jag aldrig har lämnat skolbänken, vilket på ett sätt känns tråkigt. men i mina ögon är det underbart! varje dag betyder en dag mindre fram till mina examen. träffade en vän som precis fått godkänt på sin slut-uppsats. lättnaden i hans ögon att han nästa vecka ska få hämta ut sitt diplom under en gruppceremoni. vad händer nu?

jaja man får ju ta en sak i taget. jag har fortfarande 2 år att beta av innan jag sitter där med lättnad i mina ögon. jag ska göra det bästa utav den tiden jag har. för tiden går alldeles för snabbt. ikväll startar denna terminen på riktigt. det är dags för terminen första student fest!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att du hittat på rätt köl igen.Vet att du kommer klara detta galant..........lycka till med allt.Ha en trevlig kväll
Kram mamma