söndag 18 september 2011

fokus, fokus, tappa inte fokus

känns som om jag gör allt och ingenting samtidigt. som att jag är överallt men ingenstans. jag har all tid i världen men hinner inte med någonting. det känns som om jag ser mig själv genom ett glas. att allt jag gör faktiskt inte händer. att jag snart kommer nypa mig i armen och allt har då bara varit en dröm. lustigt hur livet utspelar sig och hur en händelse kan leda till en annan. att jag en kväll för tre år sedan satt och slö surfade på jobb. skickade en ansökan utan större eftertanken och att jag sedan två månader befinner mig på en ö i Spanien, träffar min sambo, blir kär och flyttar till holland. alla saker och alla människor jag aldrig hade träffat om det valet inte hade gjorts för tre år sen. ibland känner jag mig som ett barn som leker vuxen, ni vet mamma, pappa & barn. det är väl dags att vakna ur leken. ta tag i sig själv och börja leva. livet är snurrigt just nu och jag försöker att inte tappa fokus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stor kram till dig min lilla tös........tänk vad tiden går och så livet blir ibland.Saknar dig ....kram Mamma

Unknown sa...

Härligt vad livet kan bjuda på!

Love you. Miss u.