tisdag 27 september 2011

det börjar bli verklighet


på söndag kl 11 står jag tillsammans med säkerligen hundratals andra nervösa löpare och amatörer för att springa innerstadens 5km lopp. jag vet att 5km är ingenting och att man inte ens behöver träna för en sådan distans. det är en stor skillnad mellan att springa sena kvällar i industriområdet för mig själv och att springa fem ggr runt stora torg inför publik. jag tror nog att publiken och människorna skrämmer mig mer än själva loppet. det blir ännu en sak att checka av över saker jag har gjort. nästa år blir det kanske milen.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till gumman och tack för pratstunden igår,skönt o se och höra dig.Kram mamma-pappa

martine sa...

eey Sandra

Veel loopplezier zondag en we wachten op je bij de finisch.

groetjes Martine