torsdag 22 september 2011

ladies night



vilken superkväll vi hade. hade redan på känn att det skulle bli bra, men jag har ju aldrig varit på en ladies night så visste inte vad jag hade att förvänta mig så när vi gick ifrån finaste Niki´s lägenhet kände vi båda ett pirr i magen av förväntan. när vi kom till biografen möttes vi med champagne och ett rum fyllt med små marknads stånd där man kunde fynda sådant som vi tjejer vill köpa (eller?). när vi kom in i biosalen stod ett gäng med personal i silvriga Coca-cola light jackor och delade ut drickor till allihopa. biografen var fullsatt. på varje plats låg en påse med popcorn och de omskrivna goodie-bagsen ( vilken var lite av en besvikelse, men vad kan man förvänta sig). sedan blev det dans uppvisning från en hiphop grupp men sedan helt oväntat skulle det även bli en utlottning av små priser. och JOO jag vann första pris! ett set med Karl Lagerfeld designade cola flaskor och ett party-linne á la Lagerfeld (med en coca-cola light logo). Det spelar väl ingen roll vad man vinner så länge man vinner. Som avslutning började sedan filmen vi var där för att se " Friends with Benefits"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis gumman vad kul...........som sagt det är inte vinsten utan just själva vinnandet som är det roliga.........Kram

Unknown sa...

Åhhhh! Jag vill också se den!!! Var den braa?
Klart att du skulle vinna - vem annars? ;)