fredag 24 oktober 2008

MQ- visning


Igårkväll var det visning på MQ, för det nyinköpta märket Me Kate Paris så det var 20% på alla kläder i hela affären. Vilken besvikelse!

Jo, det var ju fina kläder men det var ju samma kläder som alltid brukar hänga där inget nytt alls. Hittade min blommiga kjol hängandes på en galge och det gjorde inte så att min bitterhet blev mindre. Var väldigt sugen på att köpa något bara för att få en goodiebag, men den var heller inget att ha. Snoffe köpte iaf så hon fick den, men en spegel, läppsyl och en tvättpåse kände jag var lite för snålt av MQ. Skärpning på er!


Men det bjöds även på lite bubbel och tilltugg, så resa in var inte allt förgäves. Så summan av kardemumman blev att det faktiskt var ett trevligt sätt att avslöja en Torsdagskväll, även om jag åkte hem tomhänt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Varför bjussade ni inte med mig?

Hade också fått ett sådant kort i brevinkastet men kände inte för att gå dit själv... :)