måndag 20 oktober 2008

M-Ä-N

Tyvärr så kan iallafall inte jag klara mig utan min. Han ser inte när jag har klippt mig fastän jag sagt till honom att jag gjort det plus att han sedan på Lördagkvällen köper en massa godispåsar till oss allihopa, men köper inget som jag kan inte. Vi slog vad i somras om jag kunde sluta äta godis (vilket jag inte har gjort, duktigt!), men sedan köper han inget annat jag kan mumsa på. Och sedan är det ju rätt tråkigt med en pluggande man för han har ju inte så stor plånbok.






Men innan det var dags för sängen kommer Han med en stor färgglad påse med ett svart hårt paket. Kärlek! Det är inte mängden eller priset som räknas utan bara att ibland bara göra det där lilla extra för någon annan. Det kan vara något så litet som att gå till Ekohallen istället för att ta bilen för att den
andre vill ta en promenad. Man gör det för någon annan.

Inga kommentarer: