söndag 12 oktober 2008

Drömmar bli verklighet

Har verkligen känt nollinspiration denna dag. Dagarna har bara gått i ett och varit fullspäckat med roligheter, mys och jobb (vad det klassas som vet jag inte...). Men nu börjar jag vakna till efter att ha satt lite spring i mina ben. Det blev nästan som att jag verkligen förstod vad jag höll på med. Vad jag har satt igång.

Efter att ha återsett gamla ansikten igår och hört deras his
toria, så började ju mitt hjärnverk att sätta spinn. Det känns som om jag har bestämt mig. Frågan är snarare När än Om ?

För några dagar sen kom det jag väntade på. I ett stort vitt kuvert låg det och väntade på mig
och mitt hjärta tog ett extra skutt när jag såg stämpeln "Pliktverket Kristianstad". Jag har blivit kallad på intervju.

Kommer min dröm nu att bli verklig?

1 kommentar:

Unknown sa...

VAAAA?
VAD FÖR INTERVJU?!

VAD SKA DU NU GÖRA???!!!