onsdag 8 juni 2011

prom night.

dags för sista studentfesten denna terminen och då börjar det kännas att det börjar dra mot sitt slut. det är så mycket som ska fixas och listan är lång med saker som ska skrivas och tentor som ska göras under dessa sista 2 veckor. då är det även dags att ta farväl om många nyfunna vänner som ska på utbyte nästa terminen, vilket innebär att vi inte kommer träffas på ett helt år.


kvällens tema är: Summer Prom. jag tycker det är så synd att folk i Holland inte klär upp sig mer för jag har redan fått förmanande(säger man så?) ord från mina vänner att inte klä upp mig för mycket. Ha! sa jag. jag ska iallafall ha en klänning så får de skämmas hur mycket de vill för mig.


ikväll ska jag försöka att inte glömma kameran så jag får lite fina bilder.

bilden är lånad från studentförbundets hemsida

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en underbar kväll gumman,klart man skall klä upp sig,stå upp för din sak och förmana dem istället.Jag kom precis hem,jag har varit ute och ätit med mina kolleger.........ha det bra .kram mamma