måndag 6 juni 2011

en helg till, tack!

helgen har gått i en galen fart. hela staden har vimlat med folk pga jazz festivalen och det har varit semester-väder. helt underbart. varenda minut har spenderats ute med nära och kära och varje kväll med mina party-tjejer (eller J's galna killkompisar haha). men J har varit borta. han har inte haft tid. bara jobbat. längtar tills han ska vakna ur sin jobb-bubbla och faktiskt ta lite ledigt.


efter en festande helg vaknade jag upp alldeles för sent och spenderade resten av dagen med att vila upp mig från helgen. idag har verkligheten gett mig en rejäl smäll på käften och jag har mycket arbete att ta igen. men det var det värt. jag har funderat mycket över vad som ska hända framöver. framför allt efter att jag fick ett väldigt oväntat samtal....

2 kommentarer:

Anonym sa...

jasså,det låter hemlighets fullt???? Ha nu en fortsatt bra kväll o trevlig vecka,plugga på,kram mamma

Unknown sa...

Vadå för samtal??? Sandybabe? Miss u! Nu börjar den bästa tiden på året! VÅR tid!