onsdag 15 juni 2011

duty calls....

jag gnuggar sömnen från mina ögon. det var en lång dag och kväll igår. vi satt 3 st och jobbade med ett exempel från vår bokförings tenta i 3h. jisses! vet inte hur detta ska gå. men glad över att jag förstod det mesta, men på tentan är det bara jag. jag bockar av ännu ett avslutat kapitel på min långa lista på skolgrejer som måste göras innan nästa fredag. än så länge har jag bara bockat av 2, vilket betyder att det är 8 kvar. jag blir bara så trött. jag vill gömma mig under en filt på soffan och bara ligga där och vänta på att någon annan ska göra det. jag orkar inte.


alla andra har tagit sommarlov men vi har 9 dagar kvar. 9 dagar av den värsta stress du kan tänka dig. alla studenter ser utmärglade och trötta ut. ingen orkar, ingen har lust. just nu söker vi bara stöd från varandra. det är jobbigt just nu. hur ska jag hinna?

1 kommentar:

Anonym sa...

upp med hakan gumman,det klarar du galant.Du är ju duktig och ambitiös,ät ordentligt och försök sova lite ochså.....va rädd om dig kram mamma.....snart är du hemma i Sverige och då får du vila