måndag 16 maj 2011

loppis miss

drog med mig kära svärmor på loppis, rommel markt. kanske inte den mesta lyckade kombinationen, men tror jag har fått henne intresserad i loppisfynd nu haha. jag har sjuk ånger och det blir inte bättre utav när jag googlar dem på internet. hittade fyra sjukt fina gamla stolar (bild nedanför) i äkta björk för endast 330kr. men planerar människa som jag är tänker jag direkt att jag inte får plats med fyra stolar och vill bara ha två men vågar inte fråga om det är möjligt. sen kom problem nr2, hur ska jag kunna ta hem mitt loppisfynd på bussen? sitta på dem?


jag önskar innerligt att jag ska stöta på dem i sommar. just nu känner jag stor ånger.





1 kommentar:

Anonym sa...

dom där stolarna känner man igen,hoppas du kan få tag på dem igen.Svärmor kunde väl kört dem hem till dig. Nu ses vi snart .kram