onsdag 18 maj 2011

exalterad...yeah

åhh satt här uttråkad till döds med att fylla i mina praktik papper. måste fylla i mina personliga egenskaper och mina kvalifikationer och sedan analysera, så att de kan skapa en profil och sedan matcha mig mer ett lämpligt företag. jisses....känns som om jag har hamnat på arbetsförmedlingen och att även dessa börjar bli desperata.

så sitter här och går igenom en massa olika företag över hela världen. men ingeting verkar passa mig tills jag "snubblade" över detta


3 kommentarer:

Anonym sa...

häftigt,det kan väl vara något eller?KRAM mamma

Unknown sa...

Spännande! Vad går jobbet ut på?

lyckeli sa...

Absolut! Verkar väldigt spännande så ska ansöka till denna. Ett företag över hela världen,så vet aldrig var man blir placerad. Företag som jobbar med turism och flygbolag med massa olika avdelningar :)