onsdag 11 maj 2011

Inspiration

efter min resa till Sverige känner jag nästan en sjuklig inspiration. att få gå in till nya hem och komma ifrån din vanliga miljö får det att kittla i fingrarna. jag viil förnya och ändra. jag känner att jag har inte tid med måste som städa, plugga eller gå till skolan. jag måste få vara fri och ge mig ut och göra det jag vill. har så många planer för min lägenhet och jag är otåliga. allting ska helst göras nu, idag, i denna sekund. längtan efter min nya soffa, att få köpa nya kuddar att dekorera med. jag väntar på min beställda tavla, en tavla som bara är gjord från oss och som bli alldeles speciell när det är en kär vän som ska måla.

jag drömmer om min garderob som ska inhandlas. jag drömmer om den utittade väggklockan som kommer bli den där pricken över i:et i vårt vardagsrum/kök.

jag känner mig inspirerad. kanske en tur till parken med kära vänner kommer öka på min inspirationslust, och kanske även skapa skolmotivation........eh, blir nog inte det sistnämnda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter härligt gumman............men glöm inte skolan.Ses vi snart.Kram mamma