lördag 12 mars 2011

tills vi ses igen

det är mycket tankar som snurrar i huvudet en dag som denna. nya prövningar. vissa stora och några mindre. gav mig på att göra egna semlor i min lilla mini-ugn och jag måste säga att jag känner mig nöjd även om jag glömde köpa florsocker att pudra på. tro mig de var lika goda ändån. haft lite kalas på morgonen eftersom min sambo har födelsedag på måndag. då är jag redan iväg. då är jag på andra sidan jorden i ett land där jag startade mitt egna, mitt vuxna liv. det är med blandade känslor som jag åker tillbaks. konstigt nog så är jag väldigt nervös. nervös över hur jag kommer att reagera. kommer jag att känna igen mig? kommer jag bli glad? kommer det kännas jobbigt?

det är med pirr i magen och myror i benen som jag imorgon sätter mig på flygplanet för att lämna mitt nya liv i Holland och reser tillbaks dit jag startade för över 3 år sen. det känns lite extra jobbigt att lämna kvar J här hemma.



nästa gång vi ses ska du springa Marathon i dessa uber-snygga skor
(tack mikey för hjälpen)








2 kommentarer:

Anonym sa...

vet nu att du är på väg.Lycklig resa var rädd om dig........så hörs vi snart igen. Och en sak,jag är väldigt imponerad av dina semlor ser väldigt fina ut.Kram mamma

Anonym sa...

Åh, ska du åka redan!, herregud vad tiden går fort, men jag längtar till min födelsedag för då kommer du hem till Sverige igen! jag saknar dig! / Linn