torsdag 10 mars 2011

jobb, jobb, skidåkning och shopping

nu är äntligen karnevalen över här i holland och jag bara pustar ut. visst är det kul med alla färgglada dräkter och peruker, men om man är den som serverar drinkarna är man rätt glad att allt firande är över. igår avslutandes karnevals firandet med en resa till Den Haag och skidåkning inomhus. på kvällen blev det personalfest med middag på grekisk restaurang.

idag har jag börjat förbereda för avresa men det gick inte så bra, så imorgon tar jag med mig mina kära vän Martha för ett nytt försök.

nu efter att har jobbat 40h på 4 dagar ska jag försvinna ut i festdimman och äntligen träffa lite annat folk och faktiskt få slippa prata holländska. ikväll ska jag njuta utav att vara med mina engelsktalande vänner and the shoots will flow!

bjuder på J's första snowboard åkning, haha lite tveksam. kan avslöja att efter klippet åkte han ner för liften och rakt in i en överraskad skidåkare. vackert älskling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en väldigt hektisk vecka.Hoppas nu du får det lite lugnare,och att det blir en trevlig kväll.Verkar vara en något stapplig färd på snowboard.D härs vi på lördag.Lycka till med rese förberedelserna.kram mamma