onsdag 2 mars 2011

drunknar

det är ungefär så tillvaron känns för tillfället. jag vet det är ett jädrans tjat om allt med skolan men mitt liv senaste tiden har i princip bara varit skol och jobb. jag känner att jag drunknar i allt som ska göras och alla måsten. första rapporten inlämnad idag, skönt! bara 2 kvar och 2 tentor denna veckan och sen är det klart. på fredag ska jag bara njuta och ta tag i städningen här hemma vilket har kommit väldigt mycket i skymundan. och sen blir det GYMMET äntligen. känns hemskt att jag inte varit där på över 2 veckor, men ibland måste man faktiskt sova.

nu blir det tenta plugg. min enda tröst och vän under dessa sista två dagar innan helgen är flytande energi förpackande i en silver och rosenröd hårdyta. kära vän! hjälp mig under dessa sista 70 timmar
.

mest inhandlade student-vara :)

Inga kommentarer: