torsdag 27 januari 2011

med trötta ögon och tungt huvud gick jag upp klockan åtta (ja detta är väldigt tidigt för mig) med flashbacks från natten som gått.....cosmopolitans, rött läppstift, flörtiga blickar och just det ja! en strippa. helt oförglömlig kväll. ställer mig framför spegeln och ser förvånansvärt att en panda ser tillbaks på mig. tror inte att svarta ringar runt ögonen har blivit mode, än. då slår det mig. attans. jag ska ju ha en försäljnings presentation och mina förberedelser var lika med NOLL. så vad göras? i ren panik tar jag tag i vår enormt fula spargris (som ser ut som en gris) tömmer den på mynt och sätter mig på cykeln och cyklar iväg. under tiden måste jag klura ut hur jag ska få någon till att köpa denna grisliknande spargris.....
då jag äntligen kommer till skolan möts jag av ett gäng upprörda studenter. läraren är sjuk och lektionen inställd. det var bara att sätta sig på cykeln och cykla hem igen med min spargris.

när jag kom hem la jag mig på soffan för att vila lite(läs sova) och när jag precis börjar slumra till ringer min telefon.....
nu gäller det

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj verkar gå häftigt till väga i Breda *hm* du får nog försöka vila lite ibland.....tycker mamma