fredag 28 januari 2011

......fortsättning

......kvinnan som svarade i andra luren kom med bra besked. JAG HAR ETT JOBB!!!! med start på söndag. åååh ni kan knappt vänta tills jag säger vart jag faktiskt ska jobba. jag har fått jobb på bredas fotbollsstadium som bartender. hahaha. detta ska bli sjukt intressant. inte många timmar i månaden men man måste ju börja någonstans för att få kontakter och lättare få jobb någona annan stans när detta kontraktet går ut (fotbollssäsongen slutar i april).

tror även jag glömt säga att min cykel blev stulen förra veckan. så jag har fått gå väldigt många gånger eller "lånat" Js cykel. men idag ringde en turkisk utbytesstudent och frågade om jag ville köpa hennes för 500kr (väldigt svårt att få tag på en cykel med lås och ljus för en sån billig peng). denna dagen har gått förvånansvärt bra. än är det inte slut än. J är iväg med skolan på musikalen legally blonde och jag ska cykla iväg för filmmys hos Martha.