måndag 23 februari 2009

Party all night long!

Vilken satans helg. Fredagen bjöd på utgång i Kristianstad med bl.a lite förfest med bowling, fick inte riktigt in detta med att klotet ska kastas framåt.... Lördagen var det hemmafest i Lund hemma hos en bekant till en bekant som vi inte förrän det vara dags att sjung "Ja må du leva"- fick reda på hans namn SKÄMS!

Idag besökte jag storsaden för att försöka hitta "arbetskläder" till mitt nya jobb. Det var svårare sagt än gjort, eftersom badkläder är väldigt svårt att få tag på i Februari-månad. Var det inte för kort så vara det för brett eller så hängde och slängde det lite varstans. Jag vill bara utbrista: BADDRÄKT ÄR HEMSKT
Men tillslut hittade vi en baddräkt som t.o.m jag kände mig relativt nöjd med, men man kan väl säga att min ålder steg med 20+ efter att ha inhandlat den.

Varför ser inte jag ut så i baddräkt!?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tror du blev fin i din baddräkt! :)

Anonym sa...

Sandra P.sson P-stav mullig HAHAH

Unknown sa...

Vad fan är de för fattig kommentar du fått av Anonym? Störd människa.