onsdag 2 maj 2012

escape the rain


kan knappt vänta. jag ska få en hel vecka med sol och bad. kommer knappt ihåg sist jag var på en fulländad solsemester. inte hälsa på vänner eller familj. inte att åka på uppdrag utav skolan, utan bara att åka dit för att ha semester.

jag ska rymma ifrån regnet och verkligheten. jag ska gå långa rundor på stranden. ligga på en solstol vid poolen. spela volleyboll och pingis. kanske till och med simma en runda i poolen (för havet går jag inte i närheten av). gå ut och äta varje kväll. dricka vin. äta fruktsallad och glass, så det sprutar ur öronen. gå runt i bikini och strandklänningar. försöka få en normal (läs någorlunda brun) solbränna. så för-arbetat för börja på gymmets solarie, så inte kroppen får en total chock utav att känna solens strålar. 

om fem veckor bär det av!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt gumman,hoppas ni får det kanonbra,det är du väl värd...Kram