onsdag 16 maj 2012

it's official

jag har fått mitt schema för mitt sista år på NHTV och mitt sista halvår i Holland! det är så så galet.
jag har ett papper där det står svart på vitt att jag tar examen den 5e juli 2013, inte om eller kanske utan på exakt den dagen kommer jag få ett papper överlämnat i mina händer med mitt namn och massa siffror. 
siffror som representerar många hundratals timmar av plugg, hundratals timmar av skrivande, hundratals timmar utav föreläsningar, hundratals timmar utav frustration, men också många ögonblick utav glädje, lycka och lättnad.

efter att ha sett mitt schema kommer jag vara överlycklig om jag överlever detta året. det blir inte mycket ledigt. det kommer vara mycket jobb, men det kommer det vara värt. mina planer för det kommande året börjar redan formas.

den 22e mars är jag fri från Holland. den 5e juli är jag fri från NHTV.
jag längtar.


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt gumman,då vet man var man skall vara 5 juli 2013..............tänk 1 år det går fort,och du kommer klara det galant.Kram Mamma