lördag 19 november 2011

magiskt

jag vet att när det kommer till Twilight så är jag världens sucker, nörd! har haft film-marathon i vardagsrummet för att komma i rätt mood och för att uppdatera mina vänner som inte sätt alla filmerna. samma historia upprepar sig varje år, att jag blir som uppslukad i denna magiska värld och förundras över hur vanligt och tråkigt mitt liv är. varför har inte jag vampyrer och varulvar springande runt omkring mig? varför är inte min omgivning magisk?


har känt mig rastlös över att ingenting nytt händer och att jag känner att mitt liv varit på paus. jag är inte van vid att göra samma sak för mer än ett år, och sedan börjar jag på nåt nytt. nu när livet börjar förändras så känner jag mig skakis. jag kommer hoppa ut i något jag inte vet vad det är eller hur det kommer gå och sluta. det är en blank bok som endast jag kan skriva. efter en vecka i fantasins värld så är det det jag vill skriva om och det börjar från och med nu. lägenheten är uppsagd och fr.o.m tisdagen kommer den fyllas utav främlingar som ska titta, känna och fråga. mitt hem kan nu bli deras.

vart jag ska ta vägen vet jag inte än.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla gumman,vi håller tummarna för att allt skall lösa sig till detbästa.
Kram Mamma-pappa