tisdag 8 november 2011

fartbulor


jag tyckte äntligen att jag kommit i ett bra flow och att min otur skulle börja vända.
men NEJ.
jag blir så trött utav att behöva kämpa men att det aldrig ger med sig.
när ska det lossna?
det känns verkligen som att jag lever inne i en bubbla mellan två ting och just nu känner jag mig väldigt förvirrad över vad jag ska välja. jag känner mig förvirrad över val jag har gjort. jag vet inte vad jag vill och inom mig gror en inre stress som inte skiner igenom, men vissa dagar kan mina nära se rakt igenom mig. de ser att jag är förvirrad, att jag känner mig vilsen, att jag inte vill växa upp och ta svåra beslut. livet för tillfället är turbulent och med många frågetecken. jag behöver komma iväg och ladda mina batterier, bara göra roliga saker och bara tänka på saker som inte är viktigt.
jag längtar tillbaks till tonåren där det svåraste beslutet var vad jag skulle klä mig i för kläder. nu känns det som att valen jag gör idag kommer följa mig för resten av livet.

jag har kommit i en rejäl svacka och just nu vill jag bara upp!


Inga kommentarer: