tisdag 1 februari 2011

det snurrar i min skalle

det har varit en skakig början på den nya veckan. även fast det är späckat med roligheter har jag så mycket tankar i huvudet. känner mig förvirrad. vill vara för mig själv men samtidigt med mina kära så jag slipper tänka. jag vill rymma. försvinna. komma ifrån. måste få perspektiv på saker. någon som förstår. någon som inte förstår och bara lyssnar. lyssnar utan att döma. lyssnar utan att prata. ger uppmuntran. ger tröst. förståelse.

tycker inte om att känna att jag inte har kontroll. att jag inte vet vad jag vill. eller kanske jag redan vet men inte vågar känna efter. vågar inte ta steget. vågar, vågar inte. vill, vill inte. jag orkar inte tänka. jag orkar inte känna efter.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Blä! Vet vad du menar.......
Hör av dig om du vill prata fina du.

Jag finns här. Alltid.
Kram!

Anonym sa...

ojoj dessa ord gör en mamma vääldigt orolig,vad är det som händer ,kram