söndag 18 december 2011

to do.....nothing


jag har längtat efter denna dagen, länge.
att kunna ligga på soffan, vara hemma, göra ingenting och inte behöva få dåligt samvete eller känna mig stressad över att jag har så mycket att göra. den dagen är inte idag.
hela veckan har varit fullspäckad. jag har bokstavligen sprungit från ett ställe till ett annat och inte ens haft tid till att tänka, sitta ner eller äta, men idag har jag legat på soffan, kollat på värdelösa tv-serier (okej, jag städade faktiskt upp efter gårdagen och slängde i en omgång tvätt) men för övrigt har jag inte gjort någonting utan bara laddat batterierna för ännu en packad vecka.
börjar även mentalt förbereda mig på att flytta....en vecka kvar till sverige, tre veckor kvar till london.

läskigt. galet. skrämmande. underbart.


Inga kommentarer: