fredag 19 november 2010

updates

har hänt så mycket saker på sistone att jag ens har haft tid att sitta vid datorn. har alltid ett ton att göra i skolan och mycket bussresande fram och tillbaka som tar mycket av min tid. Ibland behöver jag bara få ligga i mitt badkar och titta på "sveriges skönaste familj". älskar att jag kan hänga med i svensk tv. det är min tid då jag faktiskt får vara svensk. i skolan är jag antingen tysk eller holländsk, eftersom dessa två länder och människor känner enormt hat emot varandra. kan kännas enormt splittrande. men när jag ligger där i mitt badkar och tittar på Ullared eller Lyxfällan då är jag, jag då är jag svensk.

små updates:
# klarat alla mina tentor, yeah!
# flyttar till ny lägenhet om 2 veckor
# har en visning på vår lägenhet typ nu!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt gumman,allt verkar flyta på bra för dig.Har du funderat på önskelista?Ha nu en mysig helg,var väl mycket på gång.Kram mamma
Kommer lite post från Sverige nästa vecka håll utkik