måndag 29 november 2010

bash party.

har för första gången upplevt min absolut första underground, holländsk studentfest. oj oj oj säger jag. ett studenthus hade gjort om hela källaren till en nattklubb, hyrt in dj's och hade egen försäljning av sprit...är det lagligt?? med en anings ranglig cykel som absolut inte var gjord för två och med enträgna ungerska anhängare kommer vi äntligen in. haha men först var vi även tvungna att ta oss förbi vakterna, shiiit seriös fest. efter att redan innan jag kommit ner till festen blev jag varnade för hur långt det var i taket, så kunde jag inte ana vad som komma skulle.

innanför dessa svängdörrar (och det enorma röklager som låg över rummet) gömde sig säkert 300 människor på väldigt liten yta, med lite luft och enormt mycket rök. i början var det definitivt en upplevelse, men efter många euroshopper öl, billigt vin, tysk electro musik, rökande människor, spyor och skumt folk som prompt ville få mig till att röka på kände jag att jag var på fel plats.

det var sjukt kul. och det var väldigt VÄLDIGT blandat folk. men underground fester ska nog inte upplevas för ofta, och inte på tom mage.

2 kommentarer:

Anonym sa...

usch det verkar farligt,du får nog flytta hem till Sverige igen..............

Unknown sa...

Haha, shiiiiit. Helt galet ju!
Du är klok och fin du, Sändybabe. Inget röka för dig, väl? <3