lördag 4 december 2010

vintermys

vinter har nu även kommit till holland. tentorna börjar om på nytt nästa vecka och flytt och all annan stress inblandad. så tog min chans att koppla av. jag och en nyfunnen vän kokade ihop hemmagjord gluewijn (eller hur det nu stavas), blev super men väldigt starkt men det ska man väl inte klaga på, haha. massa gott tillbehör och härliga kärleks komedier satt vi uppkrupna i soffan och delade varandras minnen. mys

precis hemkommer från min övernattning. ute snöar och blåser det, och jag har krupit upp i soffan med varm choklad och frukost. nu börjar jag äntligen förstå att jag ska flytta, så ska njuta resten utav helgen av min relativt stora lägenhet för nästa vecka börjar ett nytt kapitel. mitt breda-liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

mysigt det låter gumman,ja nu blir det lite mer compact living,men du får nära till skolan..ha en fortsatt mysig adventshelg,såg alla fina bilder på er som Yannick skickade.Kram o hälsa