tisdag 5 oktober 2010

what a life

skollivet tar bara aldrig slut. så fort du blivit klart med en uppgift så är där något nytt som måste göras. jag som längtade efter november-lovet och bara vara utan någon som helst skolstress. jo man kan väl säga att mitt lov med skojigheter försvann som ett brev på posten, eftersom vissa lärare valt att lägga slutexamen veckan efter lovet TACK. "måste" antagligen också åka med några vänner till KÖLN och göra en stadundersökningen, kanske även testar på kölns nattliv....det är väl också intressant för turister?

kan knappt vänta tills november och jag får reda på vart jag ska tillbringa mina fältstudier under fem veckor nästa år
...bali..singapore...australien....brasilien....så många val

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du gumman inte lätt och vara studerande,men det fixar du lätt.....får vila när du blir gammal som mig.Kram Mamma,älskar dig