lördag 9 oktober 2010

åååh tid, ge mig tid

tidens timmar räcker inte till, till allt man vill göra och allt som måste göras. känner att min brist på sömn från gårdagen/morgonens korridorsfest börjar ta ut sin rätt. tydligen så räcker inte 3 timmars sömn för att sedan försöka sitta fokuserat och plugga som en duktigt studerande....

ikväll blir det pået igen :) ska försöka att för en gångs skull inte glömma min kamera, så att dessa härliga, i majoritet, tyska fester förevigas haha. man lär sig många nya saker. igår fick jag veta att serien Wallander är väldigt populärt och känt för holländare och de ville hävda flera gånger att de hade ett perfekt svenskt uttal när det försökte uttala ordet: fingeravtryck. ett sådant ord alla behöver veta. ha!

en vecka kvar till första tentan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gumman,glöm inte och sova,du skall ah kul men måste vila lite med för att orka med.Jag vet ju att du vill lyckas med dina studier och tentor.Pappa o ajg håller alla tumamr.Sköt om dig och hälsa Joff
Många kramar MAmma