söndag 26 september 2010

upplevelse

vilken upplevelse! bestämde oss för att besöka Roosendaals biograf och..hm...det var något nytt. började med en "amerikansk" biljett lucka, därefter kom man in i ett cafe där du fick beställa din dricka med snacks. bioduken var väldigt högt upp på väggen så du fick titta uppåt. och som om inte det var konstigt nog efter en timme in i filmen är det REKLAMPAUS.....eh what? haha man har visst inte upplevt allt.

på gårdagens fest fick jag möta en ny liten "vän", roseöl :S jag kan väl säga som så att vi blev bra vänner vilket jag känner i mitt huvud idag. en väldigt upplevelserik helg. uppdatering på tvättmaskinen är att vi är ovänner och att han ska tillbaks dit han kom ifrån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman,vad har nu hänt med din efterlängtade tvätt maskin.Nu är vi hemma igen ,hoppas vi kan höras i veckan.Natti kram Mamma

Unknown sa...

HAHAHA. Holland verkar härligt galet!
Miss uu.

Fick du mitt MMS till din svenska mob?