torsdag 9 september 2010

torsdag 19.30

livet börjar göra sig påminnt igen. rutinerna vill komma tillbaks igen fastän jag gör allt för att kämpa emot. allt händer så fort att jag känner att jag inte har kontroll. papper papper och åter papper. hur ska man hinna med? var är mitt så vanliga organiserade jag? eller försvann hon när jag helt plötsligt fick mer på huvudet än när jag brukar?

börjar nu förstå mina vänner som också lever sina egna liv när de säger att de inte hinner med. även om man sitter en hel kväll med saker att göra så finns det alltid mer. det är alltid något/någon man glömmer. att ha sitt eget boende är så mycket mer än att bara bo, och att plugga vidare är mycket mer än att bara plugga vidare. nu pluggar man för att bli något, för att bli någon.

efter detta förväntas man vara någon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Told you so... ;)

Love you. XOXO

Anonym sa...

Lilla gumman ,glöm inte och vila och njuta lite ochså av livet.Vet att det inte är lätt,men du vet vi finns här för dig om det är något.Tror att du så småningom kommer att få bra rutin på det mesta det brukar du ju ha.Men du har ju inte bott borta så länge ännu.Var rädd om dig många kramar mamma-pappa