fredag 13 februari 2009

Fixat & Klart

Jag fixade det. Jag fick jobbet. Jag är en utav de 15 andra som fick chansen till att åka till Spanien och jobba som entertainer på hotell. Det är väl verkligen en dröm! Att jobba utomlands i ett land som Spanien i ett halvår med att varje vecka ta hand om en hel bunt med nyfikna turister. Jag är överlycklig, men sen slår det mig vilka jag faktiskt lämnar kvar i Sverige. De som stöttar mig fastän de inget annat önskar att jag ska hålla mig inom Sveriges gränser, men att de ändå kan se förbi sin egen besvikelse och vara glad för chansen jag har fått. Bevis på detta är att jag fick en spanska för nybörjare-CD och övningsbok av J.

Nu ska jag dra mig in till Malmö för en shoppingtur med Johanna och ta igen en massa snack, eftersom vi båda varit ett busy med allt annat. Sedan ikväll bär det av hem till Tilda för lite middag och vin tillsammans med mina älsklings tjejer.

Ciao amigos!

1 kommentar:

Unknown sa...

JA! GRATTIS, Sändy!

Jag kommer definitivt sakna dig. Du har varit borta tillräckligt från oss....