måndag 30 januari 2012

härligt men läskigt

jag hoppas alla har överseende med att mina uppdateringar är mer än dåliga för tillfället.
jag har ju en helt ny stad att uppleva, nya människor att lära känna, ett jobb och ett nytt liv att vänja mig vid och det känns aningens läskigt hur snabbt jag har vant mig vid detta livet. det enda som saknas från mitt liv i holland är min sambo och mina vänner. förutom det hade jag kunnat stanna här.

mitt bloggande blir knappast uppmuntrande utav att det ingår i mitt jobb, så efter ett 9h pass med facebook, twitter och bloggande står det inte överst på min lista när jag kommer hem. jag lovar jag ska bli bättre för jag har egentligen tusen saker att berätta, men skäms över att säga att jag än så länge inte upplevt så mycket utav London (om man inte räknar in nattlivet, för de har jag granskat noggrant). jag skyller detta på att jag vet att jag kommer för göra detta när mina nära och kära kommer hit, så denna helgen ska jag bli en riktig turist tillsammans med J, för på torsdag kommer Han äntligen :)



Inga kommentarer: