fredag 14 november 2008

En överraskningarnas man!

Efter ännu en liten weekend i Lund kommer jag som vanligt inte hem tomhänt... Förutom att jag skulle köpa en 20-års present till Norrman ville jag även hitta DEN klänningen. Tror faktiskt att jag hittade den, men velig som jag är köper jag inte den. Fastän priset var helt OK. Förstår fortfarande inte varför jag inte bara kunde bita ihop och köpa den. Menmen iallafall så skulle J, lämna mig för sin eviga fotboll (fast denna gången bara för att hämta bollen), men OJ så blåst jag blev för när han kom tillbaka bar han på en svart presentkarton. Den var till mig!! Han hade cyklat in till stan och köpt klänningen till mig. Lycka.

Den är perfekt! Och efter en snabb tripp på stan med Snoffe så såg vi ett nytt klädalternativ till den. Tror jag köper den med
Det är bra med en överraskningarnas man

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad var det för dress?

Anonym sa...

Ah! Sånd skulle aldrig philipe göra! jag tror han o johan behöver mer "egentid" så johan kan lära honom ett och annat!!!
/ Linn :)

Anonym sa...

Är du heeeemmmaaaa?????? pusss!!