söndag 29 augusti 2010

hem.

jag har nu börjat göra mig hemmastadd i mitt nya hem, mitt egna hem. skön känslan att kunna peka på alla saker och säga att det är mitt, inte bara mitt utan vårt. jag känner mig hemma här onvanför klädbutiken, med stadspulsen utanför fönstret och restauranger, pubar och nattklubbar runt hörnet. visst,visst jag hade kunnat leva med att inte bo granne med kyrk-klockan som ringer varje halvtimme, och spelar en gammal "sound of music"-sång varje heltimme. man blir verkligen förundrad över hur duktig man är på att stänga av ljud man inte vill höra. nu är det dags att dra sig ut på festivalen som pågår utanför mitt fönster.

Bilder kommer..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint blev det efter lite slit,måste vara proffs.Kram gumman,hoppas du haft det bra på din lilla tripp.Mamma