lördag 27 september 2008

Bokhyllor och Jason Mraz

Äntligen fick jag ta mig an mitt projekt! Det var en bokhylla (Billy från IKEA), en TV-bänk, en sliptrasa och en burk med målarfärg som ingick i detta. Puh! Det var rätt jobbigt att sitta på rumpa (med träningsvärk) och slipa en hel bokhylla med armen med ännu mer träningsvärk. Resultat blev skitbra och de tidigare så tråkiga trä möbler. Var nu mörkt chokladbruna (bilder kommer).

Efter fyra timmars jobb och med en kurrande magen kunde man ju tro att en soffa och en rulle på TVn skulle vara det bästa, men man kan ju inte säga nej till saker som är gratis. Därför såg jag ingen anledning till att inte avsluta dagen med en konsert med Jason Mraz. Spontanitet är det bästa som finns i min annars så planerad vardag. Gör något spontant denna helgen, tänk inte ens efter. Just do it

Man vet verkligen aldrig hur dagen ska sluta...

1 kommentar:

Unknown sa...

VAAAAAAAAAAAAA? Såg du honom? APA.
Han är MIN favvo.
varför gratis?